mandag den 12. november 2012

Nej til findeopskrifter.dk

http://madbevaegelsen.dk/wp-content/uploads/768x901.jpg 
 Dette opråb vil du finde på mange madblogs i øjeblikket. Det korte af det lange er, at madbloggere naturligvis gerne vil findes via google og lignende søgemaskiner, som leder søgeren ind på bloggerens egen side. Findeopskrifter.dk snyder sig til at snappe opskrifterne fra madbloggere og beholde læseren inde på deres side, så vidt jeg forstår. På den måde mister bloggerne læsere. Klik på illustration og få en mere præcis forklaring. Jeg har selv sagt aktivt nej til at lade findeopskrifter. dk linke til mine opskrifter; ikke fordi, jeg havde gennemskuet tricket, men fordi jeg ikke selv orker at bruge en så gennem-kommerciel side, hvor man skal møve sig igennem irriterende reklamefilm, før man kan læse det, man søgte. Så find din madblogger og alle de mange gode tanker & opskrifter fx via madblogs.dk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar