fredag den 16. marts 2012

Løgismose i Magasin

Kort nyt:
I dag åbner en ny afdeling i Magasin på Kongens Nytorv i København. Løgismose har etableret sig med en vinafdeling og ikke mindst: en vin&østersbar. Og det er jo det, der er det mest uimodståelige. I tider, hvor pengene er små, vil jeg faktisk hellere spare på mange andre ting og så ind imellem lege cosmopolit og velhavende hedonist, nyde en østers og smage mig frem til en af de vine, vi slet ikke har råd til, men som smages.
I dag er der smagning af vine fra Chateau Cheval Noir. Desværre når jeg ikke derind, men jeg skal nok komme efter det!
Kald mig snob, det bider ikke på! Jeg er bare fein-smækker og elsker at tænke og nyde - stort. Og jeg er vild med at bo i København, denne lille storby og samtidig have min rod på Lolland og Falster. Nærmest lykkeligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar